Digitale gastenmap

Het hygiënische, veelzijdige apparaat in de hotelkamer

Hygiënische en contactloze processen spelen vooral op dit moment een beslissende rol in een hotel. De digitale gastenmap op de in-room tablet is niet alleen een hygiënisch alternatief, maar ook een extra service voor uw gast. Pas de routines in uw hotel aan de actuele situatie aan en ervaar tegelijkertijd hoe geoptimaliseerde processen het verblijf voor uw gasten tot iets speciaals maken.

Betterspace logo

Registratieformulier digitaal invullen

Zo bespaart u tijd en geld

Inchecken door een paar keer te klikken en het registratieformulier digitaal in te vullen: de nieuwe incheckterminal ontlast zowel uw medewerkers van uw hotelreceptie als uw gasten. De slimme incheckkiosk vermindert de wachttijd bij de receptie en zorgt voor ontspannen en probleemloos inchecken.

Ook het registratieformulier kan heel gemakkelijk bij de incheckkiosk worden ingevuld. De gegevens van uw gasten worden veilig bewaard in de kluis voor digitale registratieformulieren. Zo vergroot u niet alleen eenvoudig de tevredenheid van uw gasten, maar creëert u ook een volledig nieuwe gastervaring in het hotel.

  • Persoonlijke communicatie zonder rechtstreeks contact
  • Vervangt flyers, telefoons, kranten enz.
  • Snel en in realtime geïnformeerd
  • Hygiënisch multifunctioneel apparaat in de hotelkamer
Digitale gastenmap
Digitale gastenmap

Geoptimaliseerde processen

Verlaag uw kosten en zorg voor snelle, contactloze routines

Gasten kunnen ook via de tablet iets bij de roomservice bestellen, een tafel reserveren in het restaurant en gemakkelijk uitchecken. Zo worden de processen in het hotel met de gastenmap vereenvoudigd en versneld. Met de functie Afmelden kamerreiniging wordt extra geld voor personeel en reinigingsmiddelen gespaard en natuurlijk het verbruik van grondstoffen verlaagd. Hiermee levert u dankzij de gastenmap op de in-room tablet een effectieve bijdrage aan milieubescherming. Vooral in deze tijd helpt het afmelden van de kamerreiniging het aantal contactmomenten tussen gast en hotel te verminderen.

  • Efficiënte processen in het hotel
  • Digitale Check-Out & Payment
  • Afmelden kamerreiniging
  • Contactloze reserveringen en bestellingen
Referentie - Maison van den Boer
Referentie - Steigenberger Airport Hotel Amsterdam
Referentie - Multivlaai
Referentie - Charme Hotels
Referentie - MingleMush
Referentie - Cafe Caron
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Advies of tips nodig?

Wij adviseren u graag geheel vrijblijvend voor de beste oplossingen.