GASTROFIX Filiaalbeheer
Traditionele kassasystemen zijn voor ketenbedrijven en franchise vaak erg duur en de infrastructuur en het beheer zijn vaak duur en ingewikkeld. Met GASTROFIX is het beheren van uw bedrijf een stuk eenvoudiger en voordeliger gemaakt. Stuur vanuit uw persoonlijke cloud al uw bedrijven aan, overal en met enkel een webbrowser. Realtime inzicht in transacties van een enkel outlet, van al uw outlets of van een bepaalde regio. Met de krachtige filters en rapportages is het wordt het filiaalbeheer van uw keten eenvoudig gemaakt!

Centrale aansturing
Met de GASTROFIX cloud heeft u toegang tot al uw outlets. Hier kunt u met meer dan 60 verschillende rapporten uw bedrijven aansturen. Doormiddel van krachtige filters en groepen kunt alle informatie over producten, verkopentijden, omzetten per filiaal of per regio eenvoudig met slechts een enkele druk op de knop inzien.
- Uitgebreide en realtime rapportages
- Krachtige filters
- Groepen voor rapportages op regio of locaties
Uitgebreid filiaalbeheer
Producten kunnen centraal, maar ook per outlet worden aangestuurd. Vanaf uw hoofdaccount kunt u op een snelle wijze acties of producten over uw gehele keten, op locatie of per regio toevoegen en wijzigen. Lokale producten en kassamedewerkers kunt u uiteraard ook per vestiging wijzigen.
- Eenvoudig beheer van uw hele keten
- Gebruiksvriendelijk
- Aanpassingen per regio, outlet over over uw hele keten toevoegen


Ongekende mogelijkheden
Geef uw accountant of administratieafdeling enkel toegang tot de rapportages van uw keten, uw franchisenemer enkel tot het toevoegen van kassamedewerkers of een regiomanager tot zijn of haar regio. Personaliseer uw persoonlijke cloud omgeving en geef uw medewerkers enkel toegang tot de functies welke zij nodig hebben.
- Uitgebreide medewerker rechten
- Open API
- Vele koppelmogelijkheden






Advies of tips nodig?
Wij adviseren u graag geheel vrijblijvend voor de beste oplossingen.