Oproepsystemen

Voorkom lange wachtrijen, wachtende gasten of gasten op het terras welke over het hoofd worden gezien. Met de horeca oproepsystemen van KonaCom zorgt u voor tevreden gasten en tevreden personeel.
Onze kelneroproepsystemen zijn van de hoogste kwaliteit met een groot bereik en inzetbaar vor ondermeer hotels, terrassen, speeltuinen of fast-food en buffetrestaurants.
Het wachten voor uw gasten is verleden tijd!

Gastoproepsysteem

Gast oproepsystemen

Voorkom lange wachtrijen!

In de horeca, met name in de fast food of speeltuinen kan het wel eens voorkomen dat mensen moeten wachten. Voorkom lange wachtrijen door uw gasten bij de bestelling aan uw kassa een buzzer mee te geven. Uw gasten kunnen rustig plaats nemen en alvast genieten van een drankje. Zodra de bestelling klaar is kan een medewerker door het ingeven van het pagernummer de gast oproepen om de bestelling af te halen. De buzzer wordt vervolgens op het verzamelstation teruggelegd en automatisch opgeladen.

  • Lange wachtrijen zijn verleden tijd
  • Tril- en lichtsignaal
  • Draadloos opladen op het verzamelstation
Vraag aan

Kelner oproepsysteem

Wanneer u een groot terras heeft kan het wel eens voorkomen dat uw gasten willen bestellen, maar uw personeel bezig is met andere zaken. Door uw tafels te voorzien van een knop om bediening op te roepen hoeven gasten niet te wachten en verkoopt u makkelijker nog een extra drankje. Uw medewerkers ontvangen een melding op een buzzer of horloge met het tafelnummer zodat ze dit direct kunnen oppakken.
Het is ook mogelijk om bijvoorbeeld in een hotelkamer te gebruiken voor uw roomservice of bij uw receptie.

  • Kortere loopwegen voor uw personeel
  • Hogere verkoop
  • Tevreden gasten
Vraag aan
Oproepsysteem voor bediening
Oproepsysteem voor keukens

Oproepsystemen voor de keuken

De keukenbel is verleden tijd!

Met behulp van het oproepsysteem voor de keuken kunt u uw bedienend personeel voorzien van een horloge of buzzer welke een signaal afgeeft wanneer een bestelling klaar staat in de keuken.
Uw koks kunnen met behulp van een touchpad de bediening oproepen om de gerechten van de pass op te halen. Op deze manier voorkomt u dat bestellingen worden vergeten en heeft personeel meer tijd voor uw gasten.

Vraag aan
Referentie - Maison van den Boer
Referentie - Steigenberger Airport Hotel Amsterdam
Referentie - Multivlaai
Referentie - Charme Hotels
Referentie - MingleMush
Referentie - Cafe Caron
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Advies of tips nodig?

Wij adviseren u graag geheel vrijblijvend voor de beste oplossingen.