Self-Order Kiosk

Door in uw bedrijf een self-order kiosk neer te zetten zult u geen lange wachtrijen meer ervaren! De self-order kiosk is ideaal voor fastfoodrestaurants. Gasten komen massaal binnen en staan allemaal te wachten in de wachtrij. Met de kiosk kunnen de klanten zelf hun bestelling plaatsen wat de wachttijden verkort! Omdat de wachttijden verkort worden kunt u meer bestellingen aannemen en hiermee laat u uw omzet stijgen.

De kiosk helpt ook verschillende type gasten voor uw bedrijf. Een gast die treuzelt kan op zijn tijd het hele menu doornemen zonder andere gasten in de rij onnodig te laten wachten.

KonaCom Self-Order Kiosk

Wachtrijen zijn verleden tijd!

De self-order menu’s zijn flexibel en zijn aan te passen voor elke onderneming. Als u wijzigingen wilt in uw menu hoeft u niet alle kaarten opnieuw uit te printen. U kunt de wijzigingen doorvoeren in de backoffice. Als dit is gebeurd wordt het automatisch aangepast in de kiosk. Dit bespaart u veel tijd en is nog beter voor het milieu ook!

  • Bestellingen komen automatisch op uw kassa binnen
  • Laat gasten direct via PIN of aan uw counter betalen
  • Allergenen informatie en productomschrijvingen zichtbaar
Vraag uw kiosk aan

Afhalen & Bezorgen

De gast doet zijn bestelling aan de zuil. Zodra de bestelling is afgerond krijgt de gast een bom met naam en/of bestelnummer. Op dat moment wordt de bestelling automatisch nar de keuken gestuurd. De keuken kan hier het gerecht klaarmaken en vervolgens meegeven aan de gast. Via een fysiek scherm die bij uitgifte hangt kan de gast de status van de bestelling zien.

  • Innovatief en gebruiksvriendelijk
  • Verschillende maten en kleuren kiosk zuilen
  • Bestellingen rechtstreeks op uw kassa of als standalone oplossing
Vraag uw kiosk aan
KonaCom Self-Order Kiosk
KonaCom Self-Order zuilen in uw eigen huisstijl

Uw eigen uitstraling en design

Door de kiosk visueel aantrekkelijk te maken nodigt dat mensen uit om meer te bestellen. Bij elk gerecht kunt u een foto plaatsen die voor de gast aanspoort tot actie. Omdat het bestelproces digitaal verloopt zullen er minder fouten worden gemaakt, hierdoor blijft de gast tevreden. De zuil wordt voorzien van een design welke bij uw zaak past.
Ook kunt u ervoor kiezen om de menukaart in meerdere talen in de kiosk te zetten. Hierdoor heeft de buitenlandse klant ook een optimale beleving in uw bedrijf.

  • Uw eigen kleuren en stijl
  • Foto’s van producten
  • Meertalig in gebruik
Vraag uw kiosk aan
Referentie - Maison van den Boer
Referentie - Steigenberger Airport Hotel Amsterdam
Referentie - Multivlaai
Referentie - Charme Hotels
Referentie - MingleMush
Referentie - Cafe Caron
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Starten met website bestellen?

Wij adviseren u graag geheel vrijblijvend voor de beste oplossingen.