MplusKASSA QR Bestel App


Het succes van Zelfbediening in de horeca

Onze klanten hebben het al ervaren. Als je de QR bestel app op de juiste manier inzet, levert dit meer omzet, rust en tevredenheid op. Bovendien bespaar je 15 procent aan kosten!

Het geheim? Zorg voor de perfecte presentatie van de menukaart, stel het personeel centraal in de klantervaring en kies jouw persoonlijke oplossing. Zo integreer je de QR bestel app succesvol in jouw concept. We leggen het je graag uit!

Zo werkt de QR bestel app

1. Scan
Gasten scannen vanaf de tafel de QR-code met hun smartphones. 
Het is laagdrempelig, dus zij hoeven niks te downloaden en geen account aan te maken.

2. Bestel
De gast scrollt door de digitale menukaart, kiest wat hij wil en betaalt. 
De order komt vervolgens binnen bij de bar of keuken(schermen).

3. Serveer
Serveer de bestelling of kies voor een afhaalpunt waar de gast zelf zijn bestelling 
kan pakken. De order is direct verwerkt in de kassa en de keukenschermen.

Het team in de hoofdrol

Met de bediening blijft altijd het eerste contact voor de gasten. De gast krijgt meer controle over hoe hij bestelt. Veel gasten van nu willen service on demand. Dit is precies wat de QR bestel app hen biedt. Willen ze eenvoudig en op hun eigen tempo bestellen? Leg dan de QR bestel app kort uit. Met één druk op hun scherm kunnen ze de bediening oproepen.
Geven ze de voorkeur aan het bestellen via de bediening? Dan is het altijd mogelijk om de fysieke menukaart te geven. Het bieden van deze keuze draagt bij aan de gastvrijheid en zorgt voor ondersteuning van het personeel. Wachttijden worden hierdoor voorkomen en er blijft meer tijd over voor persoonlijke aandacht. Bestellingen opnemen en afrekenen kost nu namelijk niet langer onnodig veel tijd. 

Probeer QR van MplusKASSA zelf

Scan de QR-code en probeer de QR bestel app zelf! Bekijk, test en bestel om te ervaren hoe het voor jouw gasten zal zijn. 
Bekijk je dit via jouw laptop, PC of tablet? Klik dan hier voor de demo!


De perfecte presentatie

Door het gebruik van de QR bestel app stel je de menukaart centraal. De uitgelezen kans om de presentatie van het menu naar een hoger niveau te tillen. Je kunt nu flexibel werken met het menu. Zo geef je de gast het meest actuele én aantrekkelijke aanbod.  Het blijkt dat 90% van de gasten het fijn vindt om digitaal door een mooie menukaart te scrollen. Dit biedt een grote kans. Laat in jouw menukaart daarom de bereidingswijzen, unieke ingrediënten en andere productinformatie duidelijk naar voren komen. 
            

Jouw persoonlijke oplossing

Elk bedrijf is anders en daarom bieden wij verschillende opties om jou een persoonlijke totaaloplossing te bieden. Het geheim van het succesvol inzetten van de QR bestel app is dat je het moet integreren in jouw eigen, unieke concept. Kies op basis van jouw wensen de oplossing die het beste past. Dit is flexibel en je houdt altijd zelf de controle. 

1. Digitale menukaart
2. Digitale menukaart + direct bestellen
3. Digitale menukaart + direct bestellen + direct afrekenen 

MplusKASSA by PlatinumPOS

Eén software oplossing voor alle retailers en horeca klanten van Nederland. Dat is toch eens handig!


info@platinumpos.nl
tel +31 (0)85-0480222
kvk: 85302872
BTW: NL863578068B01

   Dependance                  Hoofdkantoor
    Stationsstraat 120           Nieuwe Langendijk 1
5751 HJ Deurne                2611 VG Delft